sobota, 28 grudnia 2013

Parę fotek z ostatniego czasu :)

Hej kochane! Jak po Świętach? U mnie w tym roku wcale nie było leniwie, cały czas coś się działo i kompletnie nie miałam czasu na blogowanie - wybaczcie! Dodaję mix zdjęć z okresu świątecznego, zobaczcie jak się wystroiłam :)
Na wigilię zaplanowałam sobie, że po raz pierwszy założę sztuczne rzęsy (Demi wispies z Minti Shopu), nie obyło się bez wpadek :)
Mój nowy naszyjnik - jeden z prezentów :)
 Lakier, który wygrałam, z nim też miałam parę problemów, ale o tym w osobnym poście!:D
Kolejny prezent - od przyszłej teściowej!;)
A teraz pochwalcie się co dostałyście i koniecznie napiszcie w komentarzach czy wy tez lubicie stroić się w Święta! Wiem, że niektórzy zasiadają do wieczerzy w codziennych ubraniach, ja nie mogę sobie tego wyobrazić.:)

30 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądałaś !! Piękne naszyjniki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoimi prezentami chwaliłam się właśnie w dzisiejszej notce.
    Na święta stroić się nie lubię, ale nie wyobrażam sobie do Wigilijnego stołu zasiąść w codziennym stroju. Zawsze wybieram z szafy coś eleganckiego.

    śliczny miałaś strój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś piękna ! :) Sama mam ochotę na sztuczne rzęsy ale nie wiem czy uda mi się je przykleić, czarna magia dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w rodzinie to oczywiste, że do świątecznego stołu należy zasiąść w ubraniu "odświętnym", choć wiem, że niektórzy potrafią do wieczerzy wigilijnej założyć dres :D
    Pięknie wyglądałaś, cudowna sukienka, cudowne naszyjniki no i te rzęsiska <3 Aż mi zrobiłaś na nie ochotę ;P
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt tych rzęs, choć przyznam, że boje sie takich wynalazków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądałaś ;) co do sztucznych rzęs są boskie kiedyś umiałam je przykleić ale teraz już nie mam tyle wytrwałości ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, muszę zainwestować w takie naklejane rzęsy, jeszcze nigdy ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz tak drapieżnie w tymi rzęsami! prawie jak elegancka metalówa hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie. Klej Duo jest bardzo dobry :) Używamy go w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wygladalas :) Cholera, dzisiaj w Rossie przechodzilam obok sztucznych rzes, juz mialam je w rekach z planem, ze zaloze je na Sylwestra i jednak nie kupilam :/ Teraz, jak patrze na Twoje oczy oczywiscie zaluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądalaś prześlicznie :) ja mam dużo sztucznych rzes, ale niestety, nie mogę dobrać dobrego kleju, w każdym mi coś nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam stroić się w święta :) Masz śliczną sukienkę :) A co do prezentów, to moje możesz zobaczyć u mnie na blogu :) Obserwuję i zapraszam do obserwacji u mnie:*
    [themissydi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz ;-) mam ten sam klej i rzęsy, też na początku były wpadeczki ale teraz raz dwa i przyklejone ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome Blog! Happy New Year!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzęsy uwielbiam, naszyjnik przepiękny, a co do Twojego wyglądu - Bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Demi Wispies to chyba najpopularniejsze rzęsy Ardell :)
    Ja ma mochotę wypróbować połówki 318 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co jak co, ale urody może Ci pozazdrościć nie jedna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do momentu, aż zmyję makijaż :D

      Usuń
    2. Nie przesadzaj ;) Na prawdę urodę masz piękną ;*

      Usuń
  20. piękna sukienka, bardzo podobają mi się Twoje włosy, to pasemka?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te rzęsy, męczę je bez przerwy :D Najpiękniejszy model ever :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
o mnie
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)